Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: robert jakub <robert_at_radiomaryja.org.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 21:38:56 MET

On Tue, 06 Jan 2009 21:16:56 +0100, Smok Eustachy wrote:

> Możesz blokować login.

  ale takie blokowanie loginu wlasnie sie odbije na BL. kazdy zablokowany
  bedzie dzwonil i zglaszal awarie, a na slowa: prosze zabezpieczyc
  sobie komputer, zainstalowac antywirusa itp odpowie: "ale przeciez ja
  mam dobrze zabezpieczony komputer, syn sasiada tescia mi go robil.
  prosze natychmiast mnie odblokowac." i co ma zrobic TPSA/czy inny
  operator stosujacy ta technologie?

-j.