On Tue, 6 Jan 2009 20:38:56 +0000 (UTC), robert jakub
<robert@radiomaryja.org.pl> wrote:
> ale takie blokowanie loginu wlasnie sie odbije na BL. kazdy zablokowany
> bedzie dzwonil i zglaszal awarie, a na slowa: prosze zabezpieczyc
> sobie komputer, zainstalowac antywirusa itp odpowie: "ale przeciez ja
> mam dobrze zabezpieczony komputer, syn sasiada tescia mi go robil.
> prosze natychmiast mnie odblokowac." i co ma zrobic TPSA/czy inny
> operator stosujacy ta technologie?
Been there, done that. Pracowałem w kablówce, w której mieliśmy
taki system. Większość, gdy się dowiedziała (byli powiadamiani
telefonicznie i mailowo) była raczej wystraszona. Było paru
takich, którzy oczywiście się rzucali ze oni mają
superbezpieczny komputer, etc. Odblokowywało się ich i
powiadamiało się ich, że jeśli objawy wystąpią ponownie w ciągu
danego czasu, to blokada zostanie przywrócona i często była.
Rekordziści łapali się po kilka-kilkanaście razy na miesiąc, ale
większość z nich w końcu dawała za wygraną i robiła z komputerem
porządek. Paru zapewne odeszło, ale szacuję to na pojedyncze
sztuki w skali dziesiątek tysięcy klientów.
r.
-- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.Received on Tue Jan 6 22:05:23 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Jan 2009 - 22:40:03 MET