Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 21:54:13 MET

On Tue, 06 Jan 2009 20:23:40 +0100, Smok Eustachy
<smok_eustachy@soplandia.prv.pl> wrote:

> Ale to było per "dostawca skrzynki" a nie operator. Poza tym - co z
> małymi serwerami, np. w miejscu pracy.

 W normalnym serwerze SMTP włączenie MSA czy SMTPS trwa tyle ile
 zajmuje wysikanie dziurki w śniegu. I jest tak samo absorbujące
 umysłowo.

 Jeżeli mam pracowników łączących się z takich miejsc, to moim
 obowiązkiem powinno być zapewnienie im środków pracy, w tym
 kanałów łączności, jeśli takowych potrzebują.

 No i na koniec: blokada tcp/25 musi być do obejścia na życzenie
 klienta. Ale domyślnie powinna być włączona.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl