Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 21:34:42 MET

Hello Smok,

> Duży ruch nie wystarcza. Więcej znamion może być.

Ależ wiem. Sądziłem, że rzeczy oczywistych nie potrzeba pisać. Ale
skoro trzeba, to proszę bardzo - generują duży ruch na porcie 25 i
przepytując serwer DNS na okoliczność MX.

[...]

> Możesz blokować login.

Żeby zablokować login, to trzeba go poznać. Czyli powiązać IP z
loginem. Znając obyczaje w TPSA, to właśnie może stanowić największy
problem - bo "procedura zapewnienia jakości usług nie zezwala na
dostęp do danych pracownikom technicznym" na przykład.

Całość to i tak tylko moje gdybanie. Nie wiem nawet, czy operator ma
jakąkolwiek możliwość _dokładnego_ obserwowania ruchu generowanego przez
userów neo. Chodzi mi o dostęp do podglądu ruchu w wyższych warstwach.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl