Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: slawek22 <pslawek_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 20:00:28 MET

On 6 Sty, 18:08, Tomasz Śląski <t...@kebab.org.pl> wrote:

> Jesteś naprawdę pewien swojej opinii? Jesteś w ogóle w stanie sobie
> wyobrazić tak działający mechanizm - zwłaszcza w Polsce?
> Pomyśl jeszcze raz - na chłodno.

Tak jestem pewien bo wierzę w wymiar sprawiedliwości a nie jakąś
cenzurę i samowolną wycinkę wprowadzaną pokątnie wtedy kiedy nikt nie
patrzy. Jeśli sprawa jest "gruba" to tak się ją powinno załatwić,
jeśli policja nie jest zainteresowana takimi sprawami - widocznie nie
są warte zainteresowania. Gdyby każdy tak sobie na własną rękę
"wymierzał sprawiedliwość" to cofnęlibyśmy się do średniowiecza.

To ja zapytam tak: nie dało się wyświetlić komunikatu o blokadzie, z
przyczyną wyjaśnioną w paru zdaniach, z aktualnym scoringiem lub
zablokować tylko porty IRC? Nie dało się konfiguracji podpiąć do
panelu? Czy w firmie która ma 90% usług dostępowych w PL nie ma jednej
mądrej osoby która do tematu podejdzie właśnie tak jak ty mi to
sugerujesz? Tzn. na chłodno może jeszcze z jakimś przygotowaniem i
trochę szerszym polem widzenia dotyczącym tego co robi? A nie "testy"
kiedy nikogo nie ma, potem przedmiot tych testów na szybko wciela się
w życie. Niechlujnie, szybko i byle jak na całej sieci. Widać fajną
zabawkę sobie parę osób z tp znalazło.

Jak to jest w ogóle możliwe że TP zmienia sobie algorytm scoringu i
przez to dodane dawniej IP mają wisieć na blackliście nie wiadomo do
kiedy. Przecież to bardziej przypomina studencki projekt na zajęciach
z php. Działa jak i kiedy chce, napisane między świętami, ostatnie
poprawki przed wykładem i nikt nic nie wie. Oczywiście sypie się to
tak samo szybko jak to zostało zrobione.

>Jesli TPSA dysponuje odpowiednimi statystykami (przeciez blokuje te IP
>wedlug algorytmu), to dlaczego nie moze zablokowac _zarazonych_
>maszyn, mozna im wyswietlac takze odpowiednia strone WWW z informacja,
>byloby to skuteczne z dowolnymi sposobami kontrolowania zombies, a
>dodatkowo byloby to zgodne z prawem oraz z umowami z klientami.

Widzisz pewnie dlatego, że zablokowanie jednego czy drugiego dziecka
neo które sobie nie potrafi zainstalować antywira spowodowałoby
niezadowolenie. A tak po najmniejszej linii oporu - powycinamy co
chcemy, kiedyś tam to odblokujemy albo nie, będziemy udawać że coś
robimy. Nic to nie da ale przynajmniej nie zapłacimy za to my, ale
właściciele serwerów.