Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 00:34:42 MET

Użyszkodnik slawek22 napisał:

> Tak jestem pewien bo wierzę w wymiar sprawiedliwości a nie jakąś
> cenzurę i samowolną wycinkę

Zatem zmuszony jestem powiedzieć Ci, że wierzysz w cuda, i/albo kompletnie
nie znasz realiów, tudzież nie miałeś nigdy 'przyjemności' obcowania z
polskim tzw. wymiarem sprawiedliwości. Zwrócę Ci zatem uwagę na słowo -
klucz pod nazwą 'czas'. Ja czasem zmuszony jestem przejglądać pęczek
korespondencji ZPO - z prokuratury, policji albo sądu - dotyczącej
cyberprzestępczości, w 99,9% przypadków związanej z allegro. Lag czasowy od
pisma do mnie do czasu stwierdzenia przestępstwa wynosi średnio _pół roku_
wstecz, a to dopiero początek postępowania mającego na celu ustalenie źródła
przestępstwa. Sprawcę może w końcu wykryją, albo i nie, zajmie to co
najmniej następne pół roku-rok. Jak w takim trybie reagować na dynamicznie
zmieniające się źródła zagrożeń w sieci, o których tu rozmawiamy?!

Życzę zatem sukcesów w życzeniowo-idealistycznym nastawieniu do
funkcjonowania świata. :)

--
Ślązak