Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 11:03:51 MET

On 2009-01-06 08:48, Marcin Kulas wrote:

> Przepraszam, ale coś mi tu nie gra. Na niusach piszesz pięknie,
> ale IRL sprawa wyglądała inaczej. Byłem chętny się dołączyć jakieś
> 2 lata temu do projektu. Rozumiem, że miałeś w życiu prywatnym wielkie
> zmiany, więc czekałem cierpliwie pół roku, ale po kilku (dwóch, góra
> trzech) próbach odświeżenia tematu się poddałem. Zrozumiałbym, gdybyś
> mi napisał, że nie spełniam wymagań, ale nie dostałem odpowiedzi.

Nie wiem jak to możliwe (przeoczenie?) ale od tych dwóch lat trochę
już ludzi dołączyło do projektu (90+). Nie będę zasłaniał się żadnymi
'sprawami prywatnymi' - faktycznie gdzieś po drodze zespół
zainteresowany projektem skurczył się dramatycznie, a oprócz tego
projektu robie jeszcze trochę innych rzeczy i dyskutujemy teraz z
paroma osobami jak go udrożnić, ale ostatnio trochę znowu ruszyłem z
miejsca dzięki pomocy - i myślę, że jednak się skaluje.

Trochę więcej opowiem na najbliższym PLNOGu przed panelem.

> Nie żebym się żalił, po prostu chciałbym się dowiedzieć co spowodowało,
> że dostałem tarpita.

Właśnie przejrzałem archiwum maili - 3'ego stycznia odezwałem się do
Ciebie. Twój mail mi najwyraźniej umknął i odnalazłem go teraz - za co
serdecznie przepraszam. Niestety zgłoszeń momentami jest bardzo dużo
i nie jestem w stanie ich jednocześnie dorzucać do bazy a następnie
weryfikować, że sesje zostały poprawnie podniesione - wszystko wymaga
czasu a w bardzo wielu przypadkach dosyć dużego zaangażowania w
telefoniczną pomoc w konfiguracji i troubleshootingu.

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net