Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Marcin Kulas <007_at_z.jabbed.org>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 08:48:23 MET

Łukasz Bromirski wrote:
> Na konferencjach często pytają mnie ludzie - nie wiem czy dołączać
> się do Twojego projektu, bo łącze mamy tylko 2Mbit/s. Pewnie że tak -
> po pierwsze każde 2Mbit/s robi różnicę, po drugie jak to dobry
> obywatel internetu - staramy się dbać nie tylko żeby nasz szlag nie
> trafił - ale również o to, żebyśmy nie przyłożyli rąk do trafienia
> kogoś innego. Ot tak, po prostu. Nawet jeśli ten ktoś jest w
> Nowej Zelandii, Syberii albo znajduje się na stacji kosmicznej.

Przepraszam, ale coś mi tu nie gra. Na niusach piszesz pięknie,
ale IRL sprawa wyglądała inaczej. Byłem chętny się dołączyć jakieś
2 lata temu do projektu. Rozumiem, że miałeś w życiu prywatnym wielkie
zmiany, więc czekałem cierpliwie pół roku, ale po kilku (dwóch, góra
trzech) próbach odświeżenia tematu się poddałem. Zrozumiałbym, gdybyś
mi napisał, że nie spełniam wymagań, ale nie dostałem odpowiedzi.

Nie żebym się żalił, po prostu chciałbym się dowiedzieć co spowodowało,
że dostałem tarpita.

P.S.
Temat już jest nieaktualny.

--
[ Marcin Kulas                              jid: hit@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]