Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Marcin Kulas <007_at_z.jabbed.org>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 11:25:11 MET

Łukasz Bromirski wrote:
> Właśnie przejrzałem archiwum maili - 3'ego stycznia odezwałem się do
> Ciebie.

Nie dostałem go, a znając swoje podejście do filtrowania spamu,
specjalnie dodałem Cię do białej listy na samym poczatku regułek,
żeby czegos nie zgubić. Niestety, logów sprzed roku już nie ma,
ale grepowałem je na bieżąco, póki mi się czekanie nie znudziło.
Jedyny mail, jaki otrzymałem, przyszedł 29.05.2007.

> Twój mail mi najwyraźniej umknął i odnalazłem go teraz - za co
> serdecznie przepraszam. Niestety zgłoszeń momentami jest bardzo dużo
> i nie jestem w stanie ich jednocześnie dorzucać do bazy a następnie
> weryfikować, że sesje zostały poprawnie podniesione - wszystko wymaga
> czasu a w bardzo wielu przypadkach dosyć dużego zaangażowania w
> telefoniczną pomoc w konfiguracji i troubleshootingu.

Nie ma sprawy. Myślałem, że czymś komuś podpadłem (albo firma). Jeśli
się mail zawieruszył, to trudno. "Mojej" poprzedniej firmy strata. :)

--
[ Marcin Kulas                              jid: hit@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]