Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Tomasz Lemiech <szpajder_at_staszic.waw.spamy-won.pl>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 09:49:37 MET

Daniel <DanielJanicki@gmail.com> wrote:
> Narazie to ja nie dostać się do pewnych serwisów wraz z innymi
> abonentami a jak TP chce chronić innych przede mną to niech powie co
> kiedy był przypuszczalny atak z mojej sieci i zablokują całkowicie
> moją sieć ja zlokalizuję naprawię i zgłoszę że jestem gotowy na nowo
> użytkować internet.

Tylko że jeśli przypuścisz ten atak np. na moją sieć / serwisy, to mi
nic nie da, że TP Cię spałuje za DDoS po fakcie. Utraciłem przychody, bo
serwisy były niedostępne. Mleko się już rozlało.

> I nie będę miał do nikogo pretensji.

Szacun dla Ciebie. Niestety nie tak zachowa się Przeciętny Klikacz
Neostrady(TM) - on zacznie pomstować na BL, że nie ma Internetu i
wymachiwać wypowiedzeniem umowy.

> "Od dziś blokowana jest możliwość komunikacji z adresami IP, z których
> kontrolowane są komputery wykorzystywane w sieciach Botnet (tak zwane
> komputery zombie)." - http://biuroprasowe.tp.pl/PressOffice/PressRelease.111711.po?changeLocale=PL
> TP twierdzi co innego niż piszesz

TP twierdzi to samo, co piszę (patrz ostatni post Rafała), tyle że ten
komunikat traktuje tylko o jednej stronie medalu, bo widocznie tak
zdecydował jego autor.

--
Tomasz Lemiech
RLU#189399