Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Konrad Plich <konradpl_at_wytnij_piotrkow.tpsa.pl>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 09:53:03 MET

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <Grzegorz@nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
napisał w wiadomości news:495FB2A7.6030507@nie-lubie-spamu.Janoszka.pl...
[...]
> Chwali się, że próbujecie coś robić, ale informujcie ludzi, niekoniecznie
> klientów, wystarczy odpowiednie informacje umieścić na stronach typu
> lg.tpnet.pl - tam raczej nikt przypadkowy nie trafia.
> A poza tym powodzenia - przyda się :)

Na lg.tpnet.pl napisałem odpowiedni kawałek:
http://lg.tpnet.pl/zasady_bgp.html
5617:997 - blackholing community. Mogą go również samodzielnie ustawiać
klienci BGP rozgłaszający pojedynczy AS dla tras \32 .
                     W przypadku zaistnienia wątpliwości prosimy o kontakt z
zespołem TP CERT

Może nie boldem na pierwszej stronie i może niezbyt wylewnie ale jest od
początku.

Konrad