Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Daniel <DanielJanicki_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 08:53:46 MET

On 4 Sty, 23:14, Tomasz Lemiech <szpaj...@staszic.waw.spamy-won.pl>
wrote:

> Po co się zastanawiać, skoro jest lg.tpnet.pl?

Jak będę miał listę IP to będę mógł w swojej sieci tak ustawić że
zaraz dostanę komunikat iz jest blokada ze strony TP. Zatem niech
udostępnią nie soprawdzanie a listę jaka blokują

> Ale zrozum, że blackholing nie jest po to, żeby chronić Ciebie przed
> botnetami, wirusami i innym złośliwym oprogramowaniem, tylko żeby
> chronić resztę świata przed Tobą i innymi klientami TP. Co,
> biorąc pod uwagę ich liczebność (a więc i siłę rażenia) nie jest wcale
> takie głupie, jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać.

Narazie to ja nie dostać się do pewnych serwisów wraz z innymi
abonentami a jak TP chce chronić innych przede mną to niech powie co
kiedy był przypuszczalny atak z mojej sieci i zablokują całkowicie
moją sieć ja zlokalizuję naprawię i zgłoszę że jestem gotowy na nowo
użytkować internet. I nie będę miał do nikogo pretensji.
"Od dziś blokowana jest możliwość komunikacji z adresami IP, z których
kontrolowane są komputery wykorzystywane w sieciach Botnet (tak zwane
komputery zombie)." - http://biuroprasowe.tp.pl/PressOffice/PressRelease.111711.po?changeLocale=PL
TP twierdzi co innego niż piszesz

DJ