Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 19:47:03 MET

rafal.jaczynski@gmail.com wrote:
> To ja odpowiadam za uruchomienie blackholingu w TP oraz to, czy i w
> jakim zakresie okaże się adekwatny do celów, które chcemy za jego
> pomocą osiągnąć.

Nie jestem klientem TP, ale moja sieć generuje ok 1Gbps średnio do TP.
Ja byłem jednym z narzekających na zablokowany IP. Nie mam pretensji do
tego, że został zablokowany, pewnie słusznie - czepiam się natomiast
trybu wprowadzenia tego blackholingu - jesteście największą siecią w PL,
liczba klientów chyba liczona jest w milionach, a wprowadziliście cały
proces bez jakiejkolwiek informacji. Nie pisałbym do Was i nie
straciłbym trochę czasu, gdyby było wszystko jasne, co to za projekt,
skąd się biorą zablokowane hosty, co oznacza dane community w BGP itp.
Chwali się, że próbujecie coś robić, ale informujcie ludzi,
niekoniecznie klientów, wystarczy odpowiednie informacje umieścić na
stronach typu lg.tpnet.pl - tam raczej nikt przypadkowy nie trafia.
A poza tym powodzenia - przyda się :)

--
Grzegorz Janoszka