Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 16:15:43 MET

Użyszkodnik rafal.jaczynski@gmail.com napisał:

> Między innymi również dlatego cieszę się, że najbardziej intensywna
> dyskusja toczy się na polipie, bo wpada tu sporo osób, które mogą nam
> pomóc. My już swój ruch wykonaliśmy - mam nadzieję, że coraz większej
> liczbie osób wydaje się on rozsądny - sygnalizując, że TP nie planuje
> pozostawać bierna w obliczu zagrożeń w Internecie. Myślę, że już
> niedługo w wyniku całej akcji obudzimy się w nieco (na początek
> odrobinę) lepszym świecie ;).

Ja tylko chciałem od siebie dodać i zwrócić uwagę P.T. dyskutantom, że
nastąpiła zasadnicza zmiana jakości informacji płynącej z TP do świata,
chciałoby się powiedzieć, że dzięki postom Rafała - TP wreszcie mówi do nas
prawdziwie ludzkim głosem. To wielka sztuka i umiejętność wystawić głowę i
powiedzeć: tak, to mój projekt, zrobliśmy go dlatego, że... , wiemy, że nie
wszystko działa dobrze, ale pracujemy nad tym.

> Pozdrawiam serdecznie,

Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

--
Tomasz Śląski