Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Andrzej Podenkiewicz <kferro_at_orangie.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 21:05:01 MET

Tomasz Śląski pisze:

> Ja tylko chciałem od siebie dodać i zwrócić uwagę P.T. dyskutantom, że

Mnie też bardzo cieszy, ze do głosu w &FTP dochodzą ludzie którzy
potrafią i chcą coś zrobić. Nie boją się też głosów krytyki a
jednocześnie są chętni do współpracy. Już myślałem, że nie doczekam tego
w tej firmie. Czyżby koniec jakiejś ery ?

> Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

Wyrazy najwyższego szacunku i uwielbienia dla Pana Prezesa :)

Kferro z &FTP