Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Paweł Tyll <p_at_wytnij.75.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:44:00 MET

On Thu, 01 Jan 2009 16:33:18 +0100, Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl>
wrote:
> Wystarczy, że
> siÄ™ rozejdzie kilka prawdziwych historii jak to znajomy kliknÄ…Å‚, a po
> tygodniu przez miesiąc czasu załatwiał ponowne przyłączenie do Internetu.
No, wystarczy, żeby rozeszło się kilka prawdziwych historii, jak to
znajomy kliknął, a po tygodniu był już u innego operatora, gdzie mu
wszystko działało bez klikania. Ja na codzień słyszę o klientach, którym
równowartość dwóch big mac menu miesięcznie to za drogo za Internet, a
informacja wysłana o niezapłaconej fakturze dwa tygodnie po terminie jest
zbrodnią przeciw ludzkości, bo przecież klient zapłacił ją 16 godzin
wcześniej! (czyli 13 dni po terminie). Do tego dochodzi prawo
telekomunikacyjne, stosunek UKE do TP - po co się w to wszystko bawić,
skoro można nie robić nic, nie narażając się nikomu? Albo zamiast niczego
można zrobić to co zrobili, co będzie ładnie wyglądać z boku, a jedynym
skutkiem ubocznym będzie to, że kilka tysięcy użytkowników nie połączy się
z IRC (w skali kilku milionów), kilku pacjentów pogardłuje na polipie, a
przy okazji na jakiś (zapewne krótki) okres czasu spadnie (zapewne
nieznacznie) liczba DDoSów i maili ze spamem.