Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 20:33:59 MET

Hello Robert,

> Jeśli będzie to opisane w umowie, to już za Twoją zgodą.

Ale tu jest żądanie odcięcia portu wszystkim, bez zmiany umowy i
pytania użytkowników o zdanie. I dobrze, że telekomuna na to nie
poszła.

> Jeśli do tego operator da możliwość odblokowania portu na żądanie
> użytkownika, to nie widzę w tym żadnego problemu.

Bo nie o takim rozwiązaniu piszę. Piszę wyraźnie: "odcięcie mi portu
25 bez mojej zgody".

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl