Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 13:11:31 MET

Hello Jacek,

Thursday, January 1, 2009, 11:27:21 AM, you wrote:

> Ale robisz to świadomie, więc możesz zadziałać i użyć portu 587 do

Ale dlaczego mam "zadziałać" i kombinować jak koń pod górę? Mam
ochotę/p[otrzebę użycia portu 25 do wysyłania poczty, to tego portu
używam. To standardowy port.

> nadawania poczty (dostęp wyłącznie po uwierzytelnieniu) lub powiedzieć
> operatorowi "wiem co robię i możecie mi urywać jaja jeśli zacznę
> rozsyłać spam, a teraz zdejmijcie mi filtr"

Nie - to operator ma obowiązek się mnie grzecznie zapytać, czy sobie
życzę blokady portu. To on jest dla mnie a nie ja dla niego.

[...]

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl