Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Jacek Zapala <jacek_at_it.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 11:27:21 MET

On Thu, 2009-01-01 at 11:09 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Krzysztof,
>
> Thursday, January 1, 2009, 3:31:53 AM, you wrote:
>
> [...]
>
> Bym chyba jaja urwał operatorowi za odcięcie mi portu 25 bez mojej
> zgody. Poza dziećmi neostrady z tej usługi korzystają normalni
> użytkownicy, korzystający z normalnych programów pocztowych.

Ale robisz to świadomie, więc możesz zadziałać i użyć portu 587 do
nadawania poczty (dostęp wyłącznie po uwierzytelnieniu) lub powiedzieć
operatorowi "wiem co robię i możecie mi urywać jaja jeśli zacznę
rozsyłać spam, a teraz zdejmijcie mi filtr" - oczywiście wszystko
automatycznie (po dodaniu czegoś do loginu ppp, kliknięciu w jakiś panel
itp).
I problemu nie ma - Tobie działa, dzieci neostrady spamu nie rozsyłają.

        Jacek