Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 11:50:25 MET

Osoba Jacek Zapala napisała na pl.internet.polip:

> powiedzieć
> operatorowi "wiem co robię i możecie mi urywać jaja jeśli zacznę
> rozsyłać spam, a teraz zdejmijcie mi filtr" - oczywiście wszystko
> automatycznie (po dodaniu czegoś do loginu ppp, kliknięciu w jakiś
> panel itp).
> I problemu nie ma - Tobie działa, dzieci neostrady spamu nie
> rozsyłają.

To wszystko staje na głowie. Dostęp do Internetu ma być domyślnie
dostępem do Internetu, a nie do HTTP i gg jak ktoś już powiedział. Jak
ktoś sobie chce zablokować w panelu "niebezpieczne" porty to sobie tak
może zrobić, ale to ma być opcja.

Ciekawe że w multimo dzwonią do klientów rozsyłających spam i nie ma
żadnych kretyńskich blokad.

Na radiówce za to był natychmiastowy automatyczny ban na Internet i
informacja w przeglądarce.

Tylko tepsa ma użytkowników za idiotów.

--
Pozdrawiam