Re: przepustowosc lacza a umowa

Autor: Krzysztof Weber <kweber_at_ronus.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 10:13:51 MET

marcin pisze:

> mam w dupie ile kosztuje gwarantowane 10 mb
> ja podpisuje umowe i pytam sie w salonie Aster City na czym polega te
> do 10 mb a nie 10 mb a oni mi tak odpowiadaja ze po ich sieci mam
> gwarantowane 10 mb/s koledzy rodzina tez podpisuja na tej zasadzie
> umowe i maja te predkosci cala dobe a mnie oszukuja w aster bo takiej
> predkosci w ogole nie uzyskuje uzyskuje max 1100 kB/s nie mialbym nic
> przeciwko gdybym mial taka predkosc cala dobe ale qrwa jak miedzy 17 a
> 23 jak kbciazenie jest najwieksze to predkosc schodzi nawet do 300 kB/
> s to w dupie mam taki internet

> [...]

Skoro zostałeś POINFORMOWANY, że 10 Mbps masz gwarantowane w sieci aster
i podpisałeś umowę, to zgodziłeś się na te warunki, więc po cholerę
bijesz teraz pianÄ™? Marudzisz gorzej jak stara baba, a pewnie do tego
nie przeczytałeś dokładne tego, co podpisałeś. Zachowuj się jak dorosły
i dojrzały człowiek, bo Twoje podejście jest na poziomie - jak to inny
kolega określił - 13 latka.

K.