Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 10:22:03 MET

Dnia 22.12.2008 Tomasz ¦l±ski <tom@kebab.org.pl> napisa³/a:
> Niestety, dostêpne sztuczki z przezroczystymi proxy, czy innym
hm...

co do prze¼roczystych proxy - to akurat od kilku lat nie s³ysza³em by
kto¶ masowo siê w to bawi³. Ostatni raz co¶ takiego widzia³em na bodaj¿e
futuro albo crowleyu w okolicach 2000-ego roku przy wyj¶ciu "na ¶wiat"
;>

tcptraceroute jest zbyt ³atwo dostêpne.

Co najwy¿ej gdzieniegdzie mo¿e jeszcze pokutuje "limitowanie" dziwnych
portów albo co¶ w tym stylu - chocia¿ podejrzewam ¿e przy obecnych
cenach ³±cz/przepustowo¶ciach - nie jest to ju¿ zbyt czêste.

> zechce skorzystaæ z torrentów, e-mule, rapidshare (oczywi¶cie darmowe konto,
> kto by kupowa³ premium!) i tym podobnych. Przyrówna³bym to do odczuæ
rapidshare darmowy - przynajmniej z tego co siê bawi³em - nie uda³o mi
siê nigdy wysyciæ ponad 2-3 megabity. Wiêc 5mbit wystarczy ka¿demu by
ssa³ co¶ z r-s a jednoczesnie klika³ po www ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a
Linux && Unix && Network administrator