Re: przepustowosc lacza a umowa

Autor: marcin <marcin_2036_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 14:11:51 MET

On 19 Gru, 09:44, "Lee" <le...@poczta.onet.pl> wrote:
> Uzytkownik "marcin" <marcin_2...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:cd66bb79-08fd-4188-83ae-aff3224514b8@35g2000pry.googlegroups.com...

> ile placisz za te 10Mb ? Bo cena rynkowa za gwarantowane 10Mb to okolo 1800
> zl netto.
>
> Lee

mam w dupie ile kosztuje gwarantowane 10 mb
ja podpisuje umowe i pytam sie w salonie Aster City na czym polega te
do 10 mb a nie 10 mb a oni mi tak odpowiadaja ze po ich sieci mam
gwarantowane 10 mb/s koledzy rodzina tez podpisuja na tej zasadzie
umowe i maja te predkosci cala dobe a mnie oszukuja w aster bo takiej
predkosci w ogole nie uzyskuje uzyskuje max 1100 kB/s nie mialbym nic
przeciwko gdybym mial taka predkosc cala dobe ale qrwa jak miedzy 17 a
23 jak kbciazenie jest najwieksze to predkosc schodzi nawet do 300 kB/
s to w dupie mam taki internet

 place 150 zl i w dupie mam ze twoje gwarantowane 10 mb kosztuje 1800
zl amsz kase to placisz ja zawieralem umowe to 2 sprzedawcow w salonie
5 osob na infoliniach tlumaczylo mi tak jak ja pisze ze w sieci aster
mam gwarantowane 10 mb i tyle, gdzie w ogole to mozna zglosic ze oni
tak oszukuja ludzi, przeciez to nie jest zgodne z jakimis prawami
konsumenta