Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 12:40:13 MET

On 20.12.2008, Tomasz ÅšlÄ…ski <tom@kebab.org.pl> wroted:

> Żyjemy w świecie marketingowej ściemy i obietnic bez pokrycia, czas
> najwyższy zdać sobie z tego sprawę, odprężyć się i... przyzwyczaić :)

Kiedyś już odbyła się tu podobna rozmowa (no, w zasadzie to polip, tu
podobne rozmowy to chleb powszedni) i w tamtej zwracałem uwagę na fakt,
że takie radosne "przyzwyczajanie się" oznacza degenerację rynku. Nie
może normalnie funkcjonować rynek, na którym klient _nie wie_ co tak
właściwie kupuje, tzn. nie jest w stanie w momencie zakupu ocenić jakości
oferowanego towaru czy usługi. Za opisy tego zjawiska były przyznawane
nagrody Nobla, poguglaj na "market for lemons".

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing