On 20.12.2008, Tomasz ÅšlÄ…ski <tom@kebab.org.pl> wroted:
> Żyjemy w świecie marketingowej ściemy i obietnic bez pokrycia, czas
> najwyższy zdać sobie z tego sprawę, odprężyć się i... przyzwyczaić :)
Kiedyś już odbyła się tu podobna rozmowa (no, w zasadzie to polip, tu
podobne rozmowy to chleb powszedni) i w tamtej zwracałem uwagę na fakt,
że takie radosne "przyzwyczajanie się" oznacza degenerację rynku. Nie
może normalnie funkcjonować rynek, na którym klient _nie wie_ co tak
właściwie kupuje, tzn. nie jest w stanie w momencie zakupu ocenić jakości
oferowanego towaru czy usługi. Za opisy tego zjawiska były przyznawane
nagrody Nobla, poguglaj na "market for lemons".
GS
-- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl> Nocturnal Infiltration and Accurate KillingReceived on Sat Dec 20 12:40:05 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Dec 2008 - 13:40:00 MET