Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 12:55:31 MET

Użyszkodnik Grzegorz Staniak napisał:

> Kiedyś już odbyła się tu podobna rozmowa (no, w zasadzie to polip, tu
> podobne rozmowy to chleb powszedni) i w tamtej zwracałem uwagę na fakt,
> że takie radosne "przyzwyczajanie się" oznacza degenerację rynku.

W moim podejściu 'przyzwyczajanie się' oznacza, że nie należy bezkrytycznie
wierzyć w to, co na temat swojego produktu mówi producent albo sprzedawca.

> Nie
> może normalnie funkcjonować rynek, na którym klient _nie wie_ co tak
> właściwie kupuje, tzn. nie jest w stanie w momencie zakupu ocenić jakości
> oferowanego towaru czy usługi.

Wydaje się zatem, że do każdego produktu/usługi będzie musiała być dołączona
karteczka: 'przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do
opakowania lub skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą' (w domyśle
profesjonalistÄ… w danej dziedzinie).

--
TOM