Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 11:58:52 MET

Tomasz Śląski wrote:

> Żyjemy w świecie marketingowej ściemy i obietnic bez pokrycia, czas
> najwyższy zdać sobie z tego sprawę, odprężyć się i... przyzwyczaić :)

otórz to właśnie

podam przykład z własnego podwórka;
Kiedyś sprzedawałem 256kilo za 65zl miesiecznie. bylo fajnie, sam
osobiscie po wioskach jezdzilem i zbieralem kase, jak kogos nie bylo to
przyjezdzalem po kilka razy. zdarzaly sie wypadki, ze klient potrafil
podczas brania przeze mnie pieniedzy mieć jakieś ALE i roszczeniowym
podejsciem zebym wzial niepelna kwote bo była jakas awaria itp.

potem pojawila sie neostrada, musialem predkosci podniesc a cene obnizyc
ale:

1.Warunkiem placenia mniej było podpisanie umowy na czas okreslony (jak
w neo)
2.Płatność wyłacznie na konto
3.Obniżenie opłat w przypadku awarii to i owszem, ale nie z automatu (to
nie SLA), klient musi się sam o to dopomnieć, wyraźić najlepiej na
piśmie to co go boli (reklamacja), ja mogę jedynie to sprawdzić przez co
oszczędzam swój czas, który mogę przeznaczyć na coś innego (tego się
nauczyłem robiąc usługi dla pewnego urynanetu, który po latach robienia
uryny na tyle się dorobił, że teraz skupuje inne sieci bo go na to stać)

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/