Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 11:04:33 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "futszaK"
>sugerujesz że wiara nie ma ochoty zmieniać swoich przyzwyczajeń i
>próbuje zmieniać sposób prowadzenia biznesu przez ISP ?

Nawet nie wiem o co ci chodzi w tym zdaniu. (BTW, nie zostawia się
odstępu przed pytajnikiem, a zdania rozpoczyna się wielką literą).
Pokazuję tylko, że wolny rynek nie jest wartością samą w sobie i może
prowadzić do zwyrodnień.

>gratuluje sposobu myślenia...

Gratuluję wmawiania mi czegoś innego niż napisałem.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / DOS7.0)