Re: dorobic jako ISP

Autor: Wasyl <wasyl_wlan_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 21:01:57 MET

dziekuje za bardzo trafne uwagi,
wszystkie dokladnie analizuje;)

zaczynam zauwazac ze nie jest to taka prosta sprawa i trzeba pomyslec o
wielu
kwestiach, przyznam ze obecnie serwerownia nie jest klimatyzowana,
jest natomiast w budynku ze scianami o grubosci 90cm i mieści sie od strony
polnocy
wiec nigdy słonce sie tam nie "opiera",
trzymam tak swoje serwery juz dobre kilka lat i nic sie nie dzieje (moze
malo przekonywujace:) ),
jestem oczywiscie skłonny zainwestowac w jakas klime

jesli chodzi o prad to obecnie mam jednego dostawce pradu ale
w przeciagu 2 miesiecy bede mial prąd od niezaleznego innego dostawcy
(nie zartuje) obecnie serwery podtrzymywane są przez upsy APC
w przypadku dlugiej przerwy (w przeciagu ostatnich kilku lat wystapila jedna
8h i chyba jedna ok 5h)
mam przygotowany agretat, niestety nie jest automatyczny i trzeba go recznie
uruchomic oraz zgasić;/
agregat (KIPOR - prawie idealna sinusoida)jest podlaczany oczywiscie przed
upsami wiec serwery pracuja non-stop

nie licze na kokosy, chcialbym "cos" dorobic na tym;)

jaka wg Ciebie powinienem ustalic cene za tego typu usluge w takich
warunkach?

pozdrawiam
Wojtek

 Glownym problemem jest zapewnienie zasilania