Re: dorobic jako ISP

Autor: Krzysztof Adamski <k.adamski_at_chello.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 19:05:50 MET

Piszesz, ze udostepnilbys serwerownie. Serwerownia to sporo wiecej niz tylko
samo "szerokie" lacze. Glownym problemem jest zapewnienie zasilania
bezprzerwowego. Nawet jesli w Twojej serwerowni jest zasilacz awaryjny to
nadal troche za malo. Przy dluzszych awariach zasilania powinien byc
agregat pradotworczy z automatyka do samostartu. Do tego przy wiekszej
ilosci maszyn przydalaby sie takze klimatyzacja. Oczywiscie mozesz oferowac
tego typu uslugi, ale na pieniadze zblizone do cen DC bym na Twoim miejscu
nie liczyl.