Re: dorobic jako ISP

Autor: Krzysztof Adamski <k.adamski_at_chello.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 21:44:49 MET

jesli drugi dostawca energii bedzie mial prad na podstawie umowy resellingu
i bedzie wykorzystywac infrastrukture poprzedniego dostawcy to sie nic nie
zmieni. Musialbys byc podpiety pod 2 niezalezne stacje transformatorowe SN
(Srednie Napiecie 15KV), ktore bylyby podlaczone do 2 niezaleznych ringow
energetycznych (czyli w roznych stacji WN). Generalnie bardzo ciezko takie
miejsce znalezc. Co do agregatu to teoretycznie agregat odpalany recznie sie
srednio nadaje... Bo co jak niezdarzysz i sie polozy system plikow na
serwerze klienta itp ?
Co do klimatyzacji to nie chodzi o temp otoczenia a o emisje ciepla przez
serwery, zdzwiwilbys sie ile ciepla potrafi oddac 100 serwerow ;-).