Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 15:27:44 MET

"bofh@nano.pl" <bofh@nano.pl> writes:

> A jak chcesz zrobić Quality of Service?

A o jakiej konkretnie umowie Neostrady mowisz? Gdzie tam jest cos o QoS?

> Na podstawie IP źródłowego i
> docelowego? Od tego jest pole ToS.

Tyle ze akurat TOS jest czescia naglowka IP. Swoja droga, uzywanie go
do robienia QoS powinno wymagac przynajmniej chwili zastanowienia.

> A flagi?

Jakie flagi?

> A dane
> dotyczące fragmentacji pakietu?

Takze sa czescia naglowka IP. Routery to sa routery IP, uzywaja
naglowka IP do routingu.

> A TTL, czyli kiedy ma wygasnąć
> pakiet?

Kurcze, wez Ty sobie sprawdz co jest w tym naglowku IP. Zreszta juz
napisalem.

--
Krzysztof Halasa