Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 15:15:19 MET

Krzysztof Halasa napisał(a):

> TCP? TCP to prywatna sprawa AbA i B, jesli to w ogole jest TCP.
> Przeciez to moze byc tylko protokol zupelnie niepodobny do TCP, a
> tylko A i B umowili sie, ze bedzie mial taki sam numer jak TCP.
>
> Jakie konkretnie pole TCP potrzebne jest do routingu?

> Jakie pole z IPv6 potrzebne jest do routingu?

A jak chcesz zrobić Quality of Service? Na podstawie IP źródłowego i docelowego? Od tego jest pole
ToS. Czyli już następne pole do odczytania. A flagi? To jest przetwarzane przez routery. A dane
dotyczące fragmentacji pakietu? To wszystko jest potrzebne do przekazywania pakietów między
sieciami. A TTL, czyli kiedy ma wygasnąć pakiet?

wer