Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Paweł Damian <pawel_at___dowywalenia__sz-ek.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 23:09:35 MET

> Osobiscie interpretuję to w następujący sposób: operator /service
> provider ma prawo odczytać treść przekazywanej informacji chronionej
> tajemnicą telekomunikacyjną tylko i wyłącznie w celu wykonania usługi. Z
> tego, co powszechnie wiadomo, po to by przekazać pakiet danych z
> zakończenia sieci A do zakończenia sieci B potrzebne sa jedynie adresy
> IP A i B.

Hm, w kontekście tego co napisałeś snifowanie numerów portów można by
podpiąć pod QoS w Layer4 - każdy ISP mógłby to uzasadnić tym, że jest to
konieczne do świadczenia usługi - aby zapewnić odpowiedni poziom usługi
  QoS śledzi warstwy wyższe niż 3 - a przecież takie mechanizmy są już
stosowane od dawna.

pozdr.,
Paweł