Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 15:07:44 MET

Robert Rędziak wrote:

> A gdzie są te urządzenia? Albo inaczej, ile tych urządzeń jesteś
> w stanie kupić, żeby komuś opłaciło się wyprodukować
> kombinowanego settopa DVB-T/S+IPTV?

prędzej czy później takie cuda same się pojawią

> Co z odpowiedzialnością za
> tak podzieloną usługę?

chyba nie myślisz że dostawca IPTV będzie odpowiadał za zestrzelenie
satelity przez chińską armie...

> Czy właściel kanału X zezwoli opakowanie
> w Twoją usługę?

po co ?

czy operator komórkowy opakowuje mi w swoją usługe radio maryja, którego
mogę słuchać poprzez odbiornik znajdujący się w telefonie?

> Jak to traktować? Jak retransmisję? Bo jak
> jest, to musisz za nią i tak zapłacić.

cała zabawa polegać ma na tym, żeby nie płacić, bo inaczej przestaje
mieć sens, zważywszy na pazerność właścicieli copo niektórych telewizji.
klient dostaje sprzęt i sobie odbiera część programów z satelity na
zasadzie open, a dodatkowo dostaje możliwość dwustronnej komunikacji
multimedialnej poprzez skrętke/światełko. im bardziej szerokopasmowe
łacze, tym lepsza komunikacja multimedialna

> A myślę, że zabawy z
> siecią to tylko część kosztów, która czeka chętnych na
> dostarczanie IPTV. I dlatego nie robi się tego samodzielnie, a w
> oparciu o kogoś większego, jak SGT.

ale ja nie pije do SGT, szukam jedynie rozwiązania, które jest typu
GARAŻ, ale jednocześnie może cały ten biznes IPTV/Videostrady/Kablówek
położyć na łopatki tak jak napster uczynił ze sprzedażą płyt

> Więcej klientów po 30PLN, co grożą pocięciem instalacji, jak ich
> nie przyłączysz w niedzielę? :>

zapewniam Cie, że biuro obsługi klienta miejscowej kablówki pamięta
lepsze kwioty

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/