Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: m4sh <mash_at_elsat.net.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 15:09:59 MET

> Nie po to jest mechanizm retransmisji pakietów by z niego nie korzystać.
> 99% klientów nie zauważy jeśli będzie oglądać TV z opóźnieniem 5 sekund
> (tak jak teraz słucha radia online).

A jak wyobrażasz sobie takiego 5 sekundowe opóźnienie przy
przełączaniu kanałów? Bo chyba nie powiesz mi że klient ścierpi 5
sekundową przerwę miedzy naciśnięciem przycisku na pilocie a
ujrzeniem programu w TV? To nie radio internetowe gdzie możesz czekać
5 sekund...przy oglądaniu TV to już jest niedopuszczalne...
T.

--
-+= m4sh =+- mail: mash(at)elsat.net.pl
http://3575214914 [Powered by aTPa org.]