Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 13:54:31 MET

On Tue, 28 Oct 2008 12:44:01 +0100, futszaK <futszak@gmail.com>
wrote:

> wszystko można uczynić oglądalne przy pomocy jednego urządzenia, które
> samo będzie wiedzieć co skąd ma pobierać

 A gdzie są te urządzenia? Albo inaczej, ile tych urządzeń jesteś
 w stanie kupić, żeby komuś opłaciło się wyprodukować
 kombinowanego settopa DVB-T/S+IPTV? Co z odpowiedzialnością za
 tak podzieloną usługę? Czy właściel kanału X zezwoli opakowanie
 w Twoją usługę? Jak to traktować? Jak retransmisję? Bo jak
 jest, to musisz za nią i tak zapłacić. A myślę, że zabawy z
 siecią to tylko część kosztów, która czeka chętnych na
 dostarczanie IPTV. I dlatego nie robi się tego samodzielnie, a w
 oparciu o kogoś większego, jak SGT.

> bo ci co robią raban na cały świat dostają więcej

 Więcej klientów po 30PLN, co grożą pocięciem instalacji, jak ich
 nie przyłączysz w niedzielę? :>

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl