Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 05:53:13 MET

Michal Jankowski wrote:

> Oni już tyle razy ten wizerunek zmieniali...
>
> Chociaż nie aż tyle, ile razy ichnia komórkowość kolory zmieniała.

jeśli chodzi o zmiane wizerunku to musze przyznać, że sprzedawanie
neostrady TP pod nazwą Orange freedom okazało się skuteczne, bo nawet w
jakiejś gazecie znalazłem tekst w stylu: "neostrada kosztuje ponad 50zł
miesięcznie, ale można przejść do orange i płacić trzydzieści pare"

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/