On Sun, 26 Oct 2008 19:35:49 +0100, Marcin Kuczera napisał:
>> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
>> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
>> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
>> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
>> odpiszą).
>>
>> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
>> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
>
> bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
> metodą !
>
> 1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana
A tam panienka powie że nie wyraża zgody na nagrywanie i się rozłączy.
-- begin 755 signature.exe [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB Proud to be 100 percent microsoft free. op. TomekReceived on Sun Oct 26 21:30:02 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Oct 2008 - 21:40:00 MET