Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 17:27:36 MET
Message-ID: <ge4q5o$ipa$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Verox wrote:
> On Sun, 26 Oct 2008 19:35:49 +0100, Marcin Kuczera napisał:
>>> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
>>> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
>>> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
>>> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
>>> odpiszą).
>>>
>>> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
>>> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
>> bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
>> metodą !
>>
>> 1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana
>
> A tam panienka powie że nie wyraża zgody na nagrywanie i się rozłączy.

no ciekawe, przecież sami nagrywają ;-)

A tak btw, o ile się nie myle (nasz dział telefonii to zna dokładniej)
to jeżeli Ty dzownisz do kogoś, to możesz nagrać rozmowe bez
informowania o tym rozmówcy.

Za to jeżeli ktoś do Ciebie dzwoni i chcesz to nagrać, to musisz go
poinformować.

Marcin
Received on Mon Oct 27 17:30:03 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Oct 2008 - 17:40:01 MET