Verox wrote:
> On Sun, 26 Oct 2008 19:35:49 +0100, Marcin Kuczera napisał:
>>> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
>>> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
>>> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
>>> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
>>> odpiszą).
>>>
>>> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
>>> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
>> bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
>> metodą !
>>
>> 1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana
>
> A tam panienka powie że nie wyraża zgody na nagrywanie i się rozłączy.
no ciekawe, przecież sami nagrywają ;-)
A tak btw, o ile się nie myle (nasz dział telefonii to zna dokładniej)
to jeżeli Ty dzownisz do kogoś, to możesz nagrać rozmowe bez
informowania o tym rozmówcy.
Za to jeżeli ktoś do Ciebie dzwoni i chcesz to nagrać, to musisz go
poinformować.
Marcin
Received on Mon Oct 27 17:30:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Oct 2008 - 17:40:01 MET