Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: Spamcop <spamerzy_at_do.piachu>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 21:37:25 MET DST

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adres@nie.ma> napisał w wiadomości
news:gcqtgu$282$1@news.onet.pl...

> Oczywiście, będą tacy, co krzykną: SPF, greylist, sender callout itd.
> Spamaasassin, rbl-e ... ale nie ma środków skutecznych w 100%.
>
> Z tym, że pomimo, że problem jest nie bardzo widać rozwiązanie ...

Wydaje mi sie ze czesciowo mi sie udalo rozwiazac problem u siebie:
1. zestawy filtrow (systemowe/prywatne/po domenie/ip/rev/greylisting/biala
lista)
wlaczane indywidualnie przez samych userow (opcja)
2. lista odrzuconych maili dostepna natychmiast w panelu
3. kanal RSS dla kazdego konta z odrzuconymi mailami (opcja)
4. raz na dobe raport odrzuconych z porpzedniego dnia na maila (opcja)

Nikt sie nie skarży :)

--
s.