Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_removeit_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 14:35:15 MET DST

Użytkownik "sunmoon" <nospam.sunmoon51.nospam@nospam.o2.nospam.pl.nospam>
napisał w wiadomości news:gcpsqv$pr8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> używam serwera pocztowego jednego z głównych polskich dostawców. od kilku
> tygodni zauważyłem, że przestałem otrzymywać pocztę, która do tej pory
> regularnie co tydzień przychodziła na moje konto. to mnie zastanowiło i
> zacząłem podejrzewać, że poczta ginie u dostawcy.
>
> wczoraj zarejestrowałem się na jednej z witryn, która napisała, że wysyła
> list w celu potwierdzenia. ten list nie dotarł. napisałem o tym do
> właściciela witryny, który odpowiedział mi tak:
>
> "Some Polish providers use paranoid (and obviously wrong) mail filtering
> [...]

Nie oszukujmy sie, ale na dzien dzisiejszy jesli ktos poprzez email
zalatwia powazne biznesy, to nie ma innego wyjscia jak postawic
swoj serwer i zatrudnic swojego admina, innej rady nie ma.

Strasznie mnie smieszy jak czesto dosc duze firmy korzystaja
z jakichs o2, czy innych wp :))) To juz nawet nie rzecz w tym ze cos
nie doszlo, ale w tym ze nie mozna w zadne sposob tego potem
sprawdzic czy poprawic.