Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 21:07:04 MET DST

sunmoon pisze:
> używam serwera pocztowego jednego z głównych polskich dostawców. od
> kilku tygodni zauważyłem, że przestałem otrzymywać pocztę, która do tej
> pory regularnie co tydzień przychodziła na moje konto. to mnie
> zastanowiło i zacząłem podejrzewać, że poczta ginie u dostawcy.

jest generalnie problem i to problem poważny. bo z jednaj strony firmy,
które mam na serwerze nie chcą dostawać spamu (jak przychodzi około
10-20 sztuk na dobę, to już się podnosi krzyk, że za dużo spamu) a z
drugiej strony jak nie dojdzie ten ważny mail, bo sie załapie w filtry
to tez jest źle. Oczywiście to rozumiem, niemniej na chwilę obecną nie
bardzo jest skuteczny system filtrowania.

Oczywiście, będą tacy, co krzykną: SPF, greylist, sender callout itd.
Spamaasassin, rbl-e ... ale nie ma środków skutecznych w 100%.

Z tym, że pomimo, że problem jest nie bardzo widać rozwiązanie ...

Wojtek