Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: sunmoon <nospam.sunmoon51.nospam_at_nospam.o2.nospam.pl.nospam>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 14:51:26 MET DST

futszaK pisze:
> poważne firmy stać jest na wpłacenie

to na pewno, ale ja nie pisałem z pozycji firmy (choćby niepoważnej),
ale z perspektywy zwykłego obywatela, który chce porozmawiać ze zwykłym
obywatelem spoza Polski albo otrzymywać informacje zamawiane od firm.

i to dla zwykłych obywateli była przestroga, że jeśli korzystają z usług
polskich dostawców, to się mogą poczty nie doczekać.

--
sunmoon