Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dos tawca poczty?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 14:11:23 MET DST

Chuck wrote:

> Dobrze, że przynajmniej wysłali zwrotkę do autora, że jego mail został
> odrzucony... bo inaczej mail by zaginął i byłoby dziwnie...

a mi ktoś powiedział że nie ułatwiamy życia spamerom i nie informujemy
ich o tym że dana poczta nie dotarła... :/

kurde sorki, ale ja jakoś ciągle stoję po stronie tych,co filtrują za
dużo niż za mało,bo spam jest irytujący,zaś poważne firmy stać jest na
wpłacenie 1 eurocenta za każdego maila na rzecz serwera odbiorczego
poczty

--
Tomasz Kruk
http://net.czarne.net - zapraszamy do współpracy okolicznych operatorów