przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: sunmoon <nospam.sunmoon51.nospam_at_nospam.o2.nospam.pl.nospam>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 11:47:01 MET DST

używam serwera pocztowego jednego z głównych polskich dostawców. od
kilku tygodni zauważyłem, że przestałem otrzymywać pocztę, która do tej
pory regularnie co tydzień przychodziła na moje konto. to mnie
zastanowiło i zacząłem podejrzewać, że poczta ginie u dostawcy.

wczoraj zarejestrowałem się na jednej z witryn, która napisała, że
wysyła list w celu potwierdzenia. ten list nie dotarł. napisałem o tym
do właściciela witryny, który odpowiedział mi tak:

"Some Polish providers use paranoid (and obviously wrong) mail filtering
rules and silently discard emails. This might be your case."

tym samym potwierdził moje wcześniejsze przypuszczenia.

a zatem: uważajcie! wasz polski dostawca poczty mógł już wprowadzić
cenzurę większą, niż sobie wyobrażacie.

--
sunmoon