Re: koolokacja

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 23:04:00 MET DST

Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2008 22:09:18 +0200, osobnik zwany Maciek
\"Babcia\" Dobosz wystukał:

> Też się zdziwiłem jak to im nadzór budowlany zatwierdził. Chyba że po
> odbiorze budynku dokonali przeróbek bez niczyjej wiedzy. W serwerowni
> zresztą było podobnie. Globalnie to wyglądało to postawione na głowie:
> wejść można było (pomijając ochronę i pracowników) właściwie wszędzie
> natomiast by wyjść należało zbliżyć kartę magnetyczną do czytnika i
> wstukać kod. Mam nadzieję że w przypadku wykrycia pożaru przez czujki
> system kontroli dostępu odblokowywał choć zamki do ucieczki. Taki stan
> był tam tak w okolicy grudzień 2007 - luty 2008 bo wtedy tam parę razy
> [...]

nie wierzę, że tak to działało jak znam systemy ochrony dostępu.
Niezależnie od tego czy im ktoś zatwierdził czy sami zmienili to jakby
komukolwiek się coś stało to odpowiedzialny nie wyjdzie z pierdla do
końca życia.

No dobra, ja to porąbany jestem i gonię za takie akcje :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!"