Re: PKO-Inteligo.. czy?by nadgorliwy administrator ??

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 22:12:58 MET DST

On Wed, 06 Aug 2008 20:58:17 +0200, crazy bejbi <tego.adres@nie.ma>
wrote:

>dokładnie. kb24 nie działa ta gówn#%$# java do niedawna pod niczym innym
>niż pod IE. aktualnie w FF działa od jakiegoś czasu. Ale już w Nokii E51
>nie ma szans sie zalogować.

Od co najmniej 3 lat - od takiego czasu mam z tym do czynienia -
działa to bezproblemowo na FF i Javie z Suna więc nie tak niedawno.
Zarówno pod Win jak i pod X-ami i MacOS-em. Natomiast nie działa pod
żadną Javą na urządzeniach z Symbianem czy WM. Jkaieś 2 lata temu
odpowiedzieli na maila do nich że nei planowali dostępu via palmtopy
itp.

Zdrówko