On 5768-12-05 17:47:57 +0200, Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> said:
>>> Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
>>> szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
>>> na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
>> Na czym nękanie polega?
>
> Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
afair można było sobie taki feature wyłączyć - tak czy inaczej, część
klientów sobie to chwaliło, część nie. a z drugiej strony, częściej był
telefon od Operatora Dyżurnego sieci na A. niż od własnego operatora
[-8 czy też był czas na przygotowanie się do telefonów zawiedzionych
klientów.
-j.
Received on Wed Aug 6 20:45:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Aug 2008 - 21:40:01 MET DST