Lukasz Trabinski <lukasz@trabinski.nospam.net> wrote:
> In pl.internet.polip przemoN <pnowako@gmail.com> wrote:
>
> > Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
> > szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
> > na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
>
> Na czym nękanie polega?
Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
-- Krzysztof Olędzki e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140 Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)Received on Wed Aug 6 17:50:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Aug 2008 - 18:40:01 MET DST