robert <robert@radiomaryja.org.pl> wrote:
> On 5768-12-05 17:47:57 +0200, Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> said:
>
> >>> Zadzwoń do NASK. Ostatnio dostałem oferty z GTS, NASK i ATMAN i
> >>> szczerze powiem, że NASK wydawał się być mocno konkurencyjny (zwłaszcza
> >>> na tle ATMANA). Rozsądne podejście do klienta bez nękania.
> >> Na czym nękanie polega?
> >
> > Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
> > łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
> > routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
>
> afair można było sobie taki feature wyłączyć
E, przecież to byłoby bez sensu.
> - tak czy inaczej, część klientów sobie to chwaliło,
Serio, był(jest) ktoś niezadowolony?
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
-- Krzysztof Olędzki e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140 Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)Received on Wed Aug 6 21:05:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Aug 2008 - 21:40:01 MET DST